Khruangbin „A la sala“

Fifteen fifty-three

May ninth

Ada Jean

Farolim de Felgueiras

Pon pon

Todavia viva

Juegos y Nubes

Hold me up (Thank you)

Caja de la sala

Three from two

A love international

Les petits gris

Khruangbin… Moram biti iskren da sam za ovu tročlanu grupu iz Hjustona prvi put čuo ovog meseca. Tražeći nova izdanja albuma, privuklo me je neobično ime izvođača. Kao što uvek radim, prvo pronađem album na YT da ga preslušam (ako ga ima), pa tek onda potražim podatke o ploči. Oduševio sam se odmah čuvši početne tonove prve pesme. Kakvo iznenađenje u svakom pozitivnom smislu. Instrumental… Savršen… Preslušavajući album pesmu po pesmu, moj prvobitni utisak je samo pojačavao emocije u pozitivnom smislu. Gornja granica se samo pomerala naviše.

Sjajan album. Na njemu su deset instrumentala i dve pesme u kojima se nenametljivo čuje vokal. Soul i fank (i malo latino zvuka) u laganom ritmu, obeležje su ovog izdanja. Članovi grupe  Khruangbin (na tai jeziku znači avion) su Laura Lee Ochoa (vokal i bas gitara), Mark Speer (vokal i gitara) i DJ Johnson (bubnjevi i klavijature). Zajednički su potpisani kao autori celokupnog materijala na ploči.

Opustite se i uživajte 🙂    

Link za album: https://www.youtube.com/watch?v=ZEPUuOGqjwU&list=OLAK5uy_leSxqQblaDtw3lchRUywCaYvOfbJ-oin4&index=1

2 mišljenja na „Khruangbin „A la sala“

  1. Preslušala sam album i isto tako sam oduševljena. Biće ovo drugi album grupe neobičnog imena koji neću moći da prestanem da slušam. Prvi je novo izdanje za Waxahatchee 😀

    Sviđa mi se

Postavi komentar