„Midnight blues“

This is my blues

Cause I’m back then on my own again

This is the blues I’m playing.

Yes it’s the final thing

When the night is cold and lonely

This is the midnight blues.

This is the midnight blues

For the girl I left behind me

Ain’t it the final thing.

This is the blues

Just a feeling deep inside of me

This is the midnight blue.

Snowy White je snimio bluz sa istim naslovom kao i Gary Moore šest godina ranije. Obojica su autori svojih pesama. Odlučio sam se ipak da ovoga puta predstavim onu „manje popularnu“, ali ne i nepoznatu.

„Midnight blues“ se nalazi na albumu „No faith required“ koji se pojavio 1996. godine. Snimio ga je Snowy White (gitara i vokal) sa svojom pratećom grupom The White Flames. Bilo bi nepravedno da ne navedem članove grupe koji su sjajno odsvirali ovaj neverovatan bluz u trajanju od 8 minuta i 30 sekundi. To su Walter Latupeirissa (akustična gitara), Kuma Harada (bas gitara), Juan Van Emmerloot (bubnjevi) i John ‘Rabbit’ Bundrick (orgulje).

To je, kako mu i samo ime kaže, baš pravi ponoćni bluz. I kada ću da ga slušam i pišem o njemu, ako ne u ovim satima kada je novi dan počeo zamenivši stari. Vokal me u nekim trenucima podseća na Peter Green-a, a zvuk gitare na David Gilmour-a. Možda i grešim, ali meni se tako čini. To ne smatram kao manu, naprotiv. Mislim da je to samo doprinelo sjajnom utisku koji imate dok slušate „Midnight blues“, za koji sam već rekao da je neverovatan.

Link za pesmu: https://www.youtube.com/watch?v=4DU4iaqsi_M

2 mišljenja na „„Midnight blues“

  1. Ovih dana je ova pesma nezaobilazna na mojoj listi pesama. Nije mi bila nepoznata, ali ali je nekako bila skrajnuta ili nije bilo pravo vreme za nju(ja verujem u to). Želim da ti se zahvalim na podsećanju na ovu predivnu pesmu, zaista je uživanje slušati je. Neko je pričao o tome kada bi Bog imao disco klub šta bi se tamo slušalo. Ja nisam Bog, ali da se ja pitam u nekm bluz/soul klubu, ovo bi moralo da bude na repertoaru skoro svake noći 🙂 Pozdrav

    Sviđa mi se

    1. Biljana, slažem se sa tobom da bi ovaj bluz trebao da bude nezaobilazan u svim klubovima sa tom vrstom muzike. Što ja imam običaj da kažem – obavezna lektira 🙂
      Hvala ti na komentaru. Pozdrav

      Sviđa mi se

Postavi komentar